Αναγνωρίζοντας τη λαχτάρα να δείτε τα παιδιά σας επιτυχημένα και ευτυχισμένα με μια όμορφη πορεία στη ζωή. Πεποίθησή μου είναι ότι όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί που παίζουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στη μόρφωση των παιδιών, έχουμε ηθική υποχρέωση να είμαστε οι ίδιοι άρτια μοντέλα προς μίμηση και επίσης αφοσιωμένοι συνειδητά και ευσυνείδητα όχι μόνο στη γλωσσική τους εξέλιξη, αλλά και στην προσωπική τους ανάπτυξη. Η γνώση και οι τίτλοι σπουδών από μόνα τους δεν δημιουργούν ευτυχισμένους ανθρώπους στη ζωή.
Ο πνευματικός αυτός αγώνας στηρίζεται από επιστημονική ομάδα δασκάλων που επιμορφώνονται και ερευνούν, συνεργάζονται, καινοτομούν και δημιουργούν, εξελίσσονται μαζί προς όφελος των μαθητών. Διδάσκουν γλώσσα και όχι μόνο πιστοποιήσεις. Διδάσκουν με κέφι την επιτυχία στο σχολείο και στη ζωή.
Σεβόμαστε τα αισθήματα και συναισθήματα των μαθητών και αφουγκραζόμαστε τη σιωπή τους. Όλοι και ο καθένας ξεχωριστά έχει προσωπική φροντίδα, εκτιμάται η προσωπικότητά τους και είναι αποδεκτοί έτσι όπως είναι. Μοιραζόμαστε τον ενθουσιασμό τους και τις ανησυχίες τους. Τα εμπιστευόμαστε και πιστεύουμε σε αυτά. Η σχέση μαθητή – δασκάλου στηρίζεται στην αγάπη πάνω από όλα.
Επίσης, ο δάσκαλος έχει υποχρέωση να εμφυσεί στους μαθητές αγάπη για την εκμάθηση ξένων γλωσσών και θεμελιώδεις αξίες με κοινωνικό, ανθρωπιστικό και ηθικό βάρος. Οι αξίες αυτές εμπνέονται από τους διδάσκοντες, και μέσα από το περιεχόμενο των βιβλίων που διδάσκονται.
Τέλος, μέσα στο κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον του σήμερα, περισσότερο από ποτέ έχουμε την υποχρέωση να ξεχωρίζουμε όχι μόνο σε επάρκεια γνώσεων, αλλά και σε ήθος* ο αλτρουισμός, ο σεβασμός του ατόμου, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ειλικρίνεια και η συνέπεια είναι αξίες άρρηκτα συνδεδεμένες με την πρόοδο των μαθητών μας.